Chat International

Chaturi Romanesti

miercuri, 2 iunie 2010

Secretele unei relatii de succes.

Nu pare a fi un fenomen nou în ultima vreme, prin care o prima intalnire pare să meargă foarte bine şi poate duce bine la o a doua, a treia intalnire, şi atunci, toate dintr-o dată se termina.
A fost doar chimie acolo, ce sa întâmplat, care sunt secretele unei relatii de succes?
De ce s-ar intampla acest lucru atunci când totul părea atât de bine?
Am vrut sa am un raspuns la aceasta intrebare, deoarece mi sa întâmplat de câteva ori şi de fiecare dată m-am gândit cât de multe variabile diferite sunt implicate în a face o relatie de succes. Cu toate acestea, sunt multe teorii, de aceea as vrea sa le stiu de la dumneavoastra, si sa-mi impartasiti experientele personale petru a afla secretele unei relatii de succes.

Niciun comentariu: